• +90 222 631 20 07
  • +90 222 631 22 10
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Birimler

BİRİMLER

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

1. Evrak Yönetimi ve Arşivleme

  • Belediyeye gelen ve giden tüm evrakların kayıt altına alınması, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve arşivlenmesini mer’i mevzuat çerçevesinde yürütmek
  • Belediyeye gelen tüm resmi evrak ve belgeleri zimmet karşılığında teslim almak, konularına göre tasnif etmek ve Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden ilgili birimlere yönlendirmek

2. Belediye Meclisi İş ve İşlemleri

  • Belediye Meclisi ile ilgili iş ve işlemleri düzenlemek, Meclis gündemini hazırlamak ve toplantıların mevzuata uygun şekilde yürütülmesini sağlamak
  • Olağan ve olağanüstü Meclis toplantılarının organizasyonunu sağlamak, toplantı tutanaklarını tutmak ve kararların kayda alınmasını gerçekleştirmek
  • Meclis kararlarının yazılmasını sağlamak, ilgili mercilere onaylatmak ve karar asıllarını ilgili birimlere iletmek, birer nüshasının arşivlenmesini ve belediyenin resmi internet sitesinde yayımlanmasını sağlamak
  • Meclis kararlarının yürürlüğe girmesi için gerekli işlemleri yürütmek ve takibini sağlamak
  • Belediye Meclisi tarafından kurulan komisyonların toplantılarının düzenlenmesi, ilgili birimlerin belirlenmesi ve koordinasyonunun sağlanması için Başkanlık onayı almak

3. Belediye Encümeni İş ve İşlemleri

  • Belediye Encümeni toplantılarının düzenlenmesini ve mevzuata uygun şekilde yürütülmesini sağlamak
  • Belediye birimlerinden gelen ve Başkan tarafından Encümen’e havale edilen konulara ilişkin Encümen gündemini oluşturmak ve ilgili işlemleri yürütmek
  • Encümen kararlarını yazdırmak, gerekli onay süreçlerini tamamlamak, karar suretlerini ilgili birimlere göndermek ve kararların arşivlenmesini sağlamak

4. Personel ve Disiplin İşlemleri

  • İşçi özlük dosyalarının düzenlenmesi, takibi ve arşivlenmesini sağlamak
  • Memur özlük dosyalarının düzenlenmesi, takip edilmesi ve arşivlenmesini sağlamak
  • Belediye birimlerinden gelen personel taleplerini değerlendirmek ve atamaların yapılması için ilgili işlemleri yürütmek
  • İşçi ve Memur Disiplin Kurullarının oluşturulması, disiplin işlemlerinin yürütülmesi ve ilgili yasa ve yönetmelikler çerçevesinde diğer kurulların oluşturulmasını sağlamak

5. Raporlama ve İdari İşlemler

  • Belediyenin yıllık faaliyet raporunu hazırlamak ve ilgili mercilere sunulmasını sağlamak
  • Mer’i mevzuatın gerektirdiği diğer idari ve resmi iş ve işlemleri yürütmek

6. Başkanlık Tarafından Verilecek Diğer Görevler

  • Başkanlık tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
MUHTARLIKLAR MÜDÜRLÜĞÜ
EVLENDİRME MEMURLUĞU
ZABITA AMİRLİĞİ
© 2025 Tüm hakları Mihalıççık Belediye Başkanlığına aittir.
V : 1.5.4